E-mails

E-mails, we versturen er tientallen per dag en meestal even snel tussen de bedrijven door. We staan er dan niet bij stil dat deze e-mails de visitekaartjes van je bedrijf zijn. Zorg voor een uniforme uitstraling en voer je huisstijl in al je communicatie door. Niet alleen omdat het er professioneel uitziet maar het zorgt ook voor herkenning van je onderneming.

Natuurlijk staan er geen fouten in je teksten! Je gebruikt geen oubollige of moeilijke taal, zoals je dat waarschijnlijk ooit op school hebt geleerd. Je vermijdt jargon en schrijft bij voorkeur positieve, actieve en korte zinnen van maximaal 12 - 15 woorden. Dat leest veel makkelijker! Verzorgde spreektaal noem ik dat.

Probeer zo veel mogelijk één boodschap per zin te communiceren. Neem even de tijd om een goede e-mail op te stellen en zorg voor een overzichtelijke indeling. Een slordige e-mail is niet professioneel en doet afbreuk aan het imago van je bedrijf. Hulp nodig? Neem contact met me op!



 
 
 
 
E-mailen
Bellen
LinkedIn