klantgericht communiceren
 

BURO29 helpt ondernemers met klantgericht communiceren.

Wil je aan de slag met de communicatie van je organisatie?
Kunnen de teksten op je website, van je e-mails en je offertes wel een stofdoekje gebruiken? Of ben je op zoek naar hulp bij wervende vacatureteksten of mailings? BURO29 helpt je met het schrijven van actieve en boeiende teksten, klantgericht en persoonlijk. Teksten waarmee jij je klanten ja-knikkend en met een glimlach op het puntje van de stoel krijgt. 

Zoek je tijdelijk versterking of vervanging op je communicatieafdeling?
Zit je tijdelijk omhoog of heb je iemand nodig die je op weg helpt met het maken van de juiste (klantgerichte) communicatie keuzes? Neem dan contact met me op. Een frisse blik, een kritische noot en een creatieve geest doen wonderen! 

Klantgericht communiceren 
Klantgericht communiceren begint met erachter komen wie jullie als organisatie zijn en wat jullie toegevoegde waarde is. Heb je kernwaarden beschreven of bedacht hoe jullie met klanten willen communiceren? Hoe wil je dat klanten jullie zien, wat wil je uitstralen? Strategische vragen die de onderscheidende waarden van je organisatie bepalen. 

Wat is eigenlijk ‘klantgericht’ binnen jouw organisatie? Het is belangrijk dat iedereen in je organisatie het eens is over wie de klant is en wat de klant verwacht als we met hem of haar communiceren. Dit gaat over de praktische uitwerking van de gekozen klantgerichte strategie. Samen vormt dit de basis voor actief en klantgericht communiceren via alle kanalen. 

 

Bel me gerust om te bespreken wat ik hierin voor jou kan betekenen! Heb je een hele andere communicatievraag? Laat het me weten, we vinden vast een oplossing.

 

 

 
 
 
E-mailen
Bellen
LinkedIn